عصر محتوا
حامد درخشانی

عصر محتوا – قسمت دوم: هدف همه چیز است!

قسمت دوم از پادکست عصر محتوا را بشنوید. در این پادکست درمورد جنبه‌های مختلف بازاریابی محتوایی صحبت خواهیم کرد.

چار کتاب
حامد درخشانی

بزرگ‌ترین پروژه‌ی ما تا امروز: چار کتاب

چار کتاب قرار است جایی باشد پر از خلاصه‌ی کتاب‌های غیرداستانی؛ کتاب‌هایی در دسته‌بندی‌های موضوعی مختلف که فکر می‌کنیم برای همه مفید هستند.

شبکه‌های اجتماعی
حامد درخشانی

هفت اشتباه بزرگ در شبکه‌های اجتماعی که باید از آن‌ها دوری کنید

رسانه‌های اجتماعی می‌توانند یکی از موفق‌ترین کانال‌های بازاریابی شما باشند. اما همان‌طور که قبلا هم گفته‌ایم، صرف حضور در آن‌ها کافی نیست و قبل از شروع فعالیت باید نکاتی را در نظر داشته باشید. در این یادداشت از اشتباهاتی خواهیم گفت که بسیاری از برندها در شبکه‌های اجتماعی مرتکب می‌شوند؛ اشتباهاتی که می‌توانند میزان توجه مخاطبین به محتوای شما را به شدت کاهش دهند.

عصر محتوا
حامد درخشانی

عصر محتوا – قسمت اول: با بازاریابی محتوایی ستاره شوید!

قسمت اول از پادکست عصر محتوا را بشنوید. در این پادکست درمورد جنبه‌های مختلف بازاریابی محتوایی صحبت خواهیم کرد.

حامد درخشانی

سئوی محتوامحور: رابطه‌ی متقابل بازاریابی محتوایی و سئو

این عقیده که تولید محتوا باعث می‌شود دیگر نیازی به راه‌کارهای سئو وجود نداشته باشد یا برعکس، سئوی فنی بدون بازاریابی محتوایی برای هر کسب‌وکاری کافی‌ست، هنوز هم میان بسیاری از مدیران و صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی وجود دارد. عقیده‌ای که از اساس مشکل دارد و در صورتی که براساس آن عمل شود، به هیچ وجه نمی‌شود به به‌ترین نتایج ممکن دست پیدا کرد.

بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی
حامد درخشانی

چه‌طور از شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی استفاده کنیم

همان‌طور که قبلا هم گفتیم، بازاریابی محتوایی -در صورت اجرای درست- به‌صورت مکملی برای تمام تلاش‌های بازاریابی عمل می‌کند و در عمل، استراتژی محتوا تمام فعالیت‌های بازاریابی را به‌نحوی در بر می‌گیرد. بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی هم از این قاعده مستثنی نیست. برای استفاده‌ی درست از شبکه‌های اجتماعی، باید فرآیند و برنامه‌ی مشخصی برای تولید محتوای باکیفیت داشته باشید. در واقع بدون محتوای خوب، حضور در شبکه‌های اجتماعی بازدهی خاصی برای کسب‌وکار و برند شما نخواهد داشت.

بازاریابی محتوایی
حامد درخشانی

بازاریابی محتوایی چیست و اجرای آن چه سودی برای شما دارد؟

مهم نیست در یک کسب‌وکار سنتی مشغول به فعالیت‌اید یا یک بیزینس مدرن، هر کجای عالم تجارت که باشید قطعا تابه‌حال درمورد بازاریابی محتوایی و اهمیت توجه به آن چیزهایی شنیده‌اید. اما احتمالا هنوز قانع نشده‌اید که چرا باید منابع محدودتان را به جای روش‌های محبوب و جاافتاده‌ای مثل تبلیغات میدانی، تبلیغات نمایشی یا ایمیلی و... صرف تولید محتوا و بازاریابی محتوایی کنید. در این یادداشت سعی خواهیم کرد مزایای تولید محتوای باکیفیت را بیان کنیم. پس با ما همراه باشید...

چار ستون - آغاز
حامد درخشانی

آغاز

یکی از مهم‌ترین سوالات زندگی هرکسی این است که «دقیقا چه کار می‌کند و چرا؟» بچه‌های تیم "چار ستون" پاسخ یکسانی برای این سوال پیدا کرده‌اند:«ما این‌جاییم تا با محتوایی که تولید می‌کنیم، مفید باشیم.»

© تمام حقوق این سایت برای مولف محفوظ است و هرگونه سوء استفاده پیگرد قانونی دارد